Datum konání: 8. až 9. února 2023.
Přihlášky do 31.ledna 2023.
Seminář pořádá VOŠ a SPŠ strojní, stavební a dopravní, Děčín, p.o. pod záštitou Generálního ředitelství Správy železnic, s.o. a ve spolupráci se Správou železnic, s.o. Praha a Oblastní komorou ČKAIT Ústí nad Labem.
Akce je zařazena v projektu celoživotního vzdělávání ČKAIT.
Cena semináře:
PREZENČNĚ – účastnický poplatek činí 3800 Kč bez DPH. (Zahrnuje organizační zajištění, občerstvení, stravování a tištěný sborník přednášek.)
ON-LINE – účastnický poplatek činí 2600 Kč bez DPH. (Zahrnuje organizační zajištění a sborník přednášek, který bude zaslán účastníkům elektronicky.)
Přihlášky prostřednictvím formuláře na www.prumkadc.cz možno podávat do 31. ledna 2023. Počet účastníků v sále bude omezen, počet on-line účastníků bude neomezen.
Sborník přednášek bude vydán pod číslem ISBN 978-80-905733-9-0.
Pokud máte zájem o reklamu vaší firmy ve sborníku, v přednáškovém sále, či jinou formu, kontaktujte nás prosím. Termín objednávky reklamy do sborníku a dodání podkladů je do 24. ledna 2023.
Cena reklamy:
– jednostránkový inzerát ve sborníku (A4) 5 000 Kč + DPH
– ½ stránkový inzerát ve sborníku (A5) 3 000 Kč + DPH
– distribuce firemních materiálů v sále 2 000 Kč + DPH
– instalace firemního panelu v sále 4 000 Kč + DPH
Škola předem děkuje za případné sponzorské dary.
Další informace:
Mgr. Pavla Reimerová
VOŠ a SPŠ strojní, stavební a dopravní, Děčín, p.o.
Čsl. armády 681/10, Děčín I-Děčín, tel. 412 516 136, e-mail: info@prumkadc.cz
Program semináře
Středa 8. února 2023
8:30 – 9:20 Prezence
9:20 Zahájení semináře
Ing. Jana Vacková a hosté
9:40 Výročí 20 let ve znamení vysokorychlostních tratí
Ing. Pavel Koucký, ředitel odboru personálního GŘ Správy železnic, s.o.
10:00 Koncepce VRT v ČR
Ing. Martin Švehlík, Správa železnic, s.o
10:20 Manuál pro projektování VRT a technika VRT
Ing. Jiří Merta, Ing. Jan Janoušek, Správa železnic, s.o.
11:00 – 11:20 Přestávka
11:20 Příprava VRT Praha – Ústí nad Labem – Drážďany a Praha – Brno- Ostrava
Ing. Pavel Hruška, Ing. Marek Pinkava, Správa železnic, s.o.
12:00 – 13:20 Přestávka na oběd
13:20 Poznatky a zkušenosti z provozního ověřování výhybekJ60-1:33,5-8000/4000/14000-PHS ve stanici Prosenice
Ing. Jiří Zatloukal, Ing. Antonín Vévoda, DT Výhybkárna a strojírna, a.s. Prostějov
13:40 Geometrie a konstrukční řešení výhybkyJ60-1:55,3-15700/7900/28100-PHS pro VRT
Ing. Lukáš Raif Ph.D., DT Výhybkárna a strojírna, a.s. Prostějov
14:00 Analýza vlastností konstrukční vrstvy z asfaltového betonu v úseku Svitavy – Hradec nad Svitavou
Jiří Pospíšil, Leoš Horníček, Jan Valentin, Ing. Vít Lojda PhD., ČVUT Praha
14:10 Aktivity katedry Železničních staveb, Stavební fakulty, ČVUT Praha v oblasti VRT
Ing. Vít Lojda PhD., ČVUT Praha
14:20 Železniční spodek na VRT
Ing. Petr Břešťovský, Ph.D., Správa železnic, s.o.
14:40 Materiál pro VRT
Ing. Jan Čihák, Správa železnic, s.o.
15:00 Vysokorychlostní tratě, jejich výstavba a následná údržba speciálními stroji Plasser & Theurer
Lukáš Kaiser, VHC Trade
16:00 – 18:30 Doplňkový odpolední program – exkurze
19:00 – 24:00 Společenský večer
Čtvrtek 9. února 2023
8:00 – 8:20 Zahájení druhého dne semináře
8:20 Koncepce BIM z pohledu Správy Železnic
Ing. Mariana Salavová , Správa železnic s.o., GŘ – odbor strategie – odd. digitalizace stavebních projektů
8:50 Příprava projektů pro BIM
Ing. Pavel Utinek DiS. Sudop Hradec Králové
9:20 Modernizace a dostavba žst. Masarykovo nádraží
Ing. Ivan Pomykáček, SUDOP PRAHA a.s.
9:40 – 10:00 Přestávka
10:00 Realizace projektu „Revitalizace a elektrizace trati Oldřichov u Duchcova – Litvínov“
Ing. Jan Mitlöhner, Skanska a.s.
10:20 Použití BIM a tvorba BIM modelu skutečného provedení stavby na projektu „Revitalizace a elektrizace trati Oldřichov u Duchcova – Litvínov“
Martin Šnajdr, Skanska a.s.
10:40 BIM v praxi na stavbách STRABAG Rail a.s.
Ing. Roman Abraham, Ing. Jan Zagrapan, Strabag Rail, a.s.
11:20 Implementácia BIM do vyučovacieho procesu
Ing. Andrej Matejov , VUT v Brně
11:40 Work in the field of turnouts
Mrs. Kluge, Mr. Ulf Gerber, TU Drážďany
11:55 Wide sleepers as a way to extend the life cycle of the railway track
Michal Przybylowicz, TU Drážďany